torstai 8. maaliskuuta 2012

Kynnet

Tälläviikolla ohjelmaani kuului myös kynsihuoltoa. Minulla on ollut geelikynnet noin vuoden ja paluuta normaalinen ei ainakaan vielä näy. Työni, jossa pitäisi olla siisti ja edustava, yhdistettynä harrastukseen eli noh, hevosen kakan mättäminen tallilla, ei ole aivan paras yhdistelmä. Tähän kun lisätään vielä superhauraat omat kynnet niin soppa on valmis :) Olen siis todennut että ainut keino pitää kynnet siistinä on suosia feikkiä.

Tällä kertaa pysyttiin suht neutraalissa maailmassa eli ranskalainen pienellä kimalluksella.




















































Onkos muita feikkikynsien ystäviä?

-N

4 kommenttia:

  1. No minä! Ja syytkin on ihan samat kun sulla. Hevosenkakan mättäminen, lampaiden hoitaminen ym touhuilu ja kynnet ei oikein toimi. Mutta geelit kestää ja näyttää aina kuitenkin huolitelluilta : )
    En luovu minäkään niistä, enkä ripsistä.

    VastaaPoista
  2. Ripsiin en ole minä vielä sortunut kun tuntuu ettei ole aikaa ravata kaikenmaailman huoltotoimenpiteissä :D Mutta geelit ei kyllä petä koskaan ja ovat aina siistit :)

    VastaaPoista
  3. Mä olen ratkaissut huollot niin, että ripset ja kynnet huolletaan aina samalla kertaa. Kahdessa tunnissa valmista : ) En kyllä jaksaisi molemmissa huolloissa käydä erikseen ja vaikea niitä olisi töiden takia järjestääkin.

    VastaaPoista
  4. Totta, tuohan on kätevää! Minun kynsien tekijäni ei kyllä taida tehdä ripsiä :(

    VastaaPoista